December was een dikke vette maand

Althans qua eten. De chocoladeletter was nog niet weg of de  kerststol kondigde zich al aan om vervolgens het jaar uit te luiden met een oliebol of appelflap.
En natuurlijk niet te vergeten de kerstdiners en alle gezellige bijeenkomsten met vrienden en familie.
Tijd om een frisse start te maken met gezonde gerechten

Op eerste kerstdag kreeg ik van mijn nichtje een sapcentrifuge, iets waar ik al langere tijd mijn oog op had laten vallen..
Vol goede moed ben ik begonnen met wat sapjes en ik moet zeggen het bevalt prima.
In het komende jaar zal ik daarvan wat recepten publiceren.

Ook ben ik voornemens om dit jaar aan een nieuw kookboek te werken. Hij zal gaan over familierecepten, bij voorkeur wereldgerechten, waarbij ik mensen wil interviewen en het verhaal achter het recept wil vertellen.

Volop nieuwe ideeën dus. Hou mijn blog in de gaten want er gaat een hoop gebeuren voor Mi Cocina in 2014.

En  vergeet niet

 ALS JE TE LANG WACHT OP HET PERFECTE MOMENT 
ZAL HET PERFECTE MOMENT AAN JE VOORBIJ GAAN 

     

                                                         De beste wensen voor 2014

Reacties