Muffin tortilla

De Muffin tortilla is ontstaan door mijn "bakdrift" van de laatste tijd.
Op een avond dacht ik, "waarom niet een tortilla in een de vorm van een  muffin?"
Dus ik stond op uit mijn luie stoel en ging Hup de keuken in.....

Ingrediënten:

5 flinke Aardappels
1 ui
4 eieren
   olijfolie
   zout en peper

als extra een muffin bakplaat



Maak de tortilla volgens mijn recept van de Tortilla de patatas.

Vervolgens spray of smeer je de bakvorm in met wat olijfolie en schep je het eimengsel 
in de muffinvorm. (i.p.v. in de koekenpan) 


Zet de plaat in een voorverwarmde oven op 200 graden en bak ze in 25 minuten gaar.
Als je de bovenkant wat bruiner wil zet dan even het laatste moment de grill stand aan.



Mijn muffin Tortilla zijn goed gelukt en ik ben van plan ze vaker te maken als tapa of bijgerecht bij een frisse salade of tja....... waar kan dit lekkere hapje nou niet goed bij.


Veel plezier met het maken van mijn Tortilla muffin.

Reacties